1. بلاگ
  2. اصول رزومه نویسی
  3. بهترین رزومه ساز آنلاین کدام‌ها هستند؟

بهترین رزومه ساز آنلاین کدام‌ها هستند؟

برای این که بتوانید یک رزومه خوب بنویسید و شانس استخدام شدنتان را بالا ببرید، نیاز به مهارت و دانش دارید. رزومه اولین قدم در شروع مسیرهای شغلی جدید است و نوشتنش گاهی می‌تواند طولانی و پرچالش باشد. کارفرمایان رزومه‌های حرفه‌ای را در یک نگاه تشخیص می‌دهند و البته تفاوتشان را با رزومه‌های مبتدی به خوبی می‎شناسند. اما یک راه میان‌بر هم هست که به افراد مبتدی کمک می‌کند اولین رزومه‌هایشان را بدون نیاز به دانش تخصصی، سریع بسازند: انواع سایت رزومه ساز. سایت‌های رزومه ساز آنلاین با تمپلیت‌ها و قالب‌های آماده، فرایند ساختن یک رزومه خوب را چند برابر آسان‌تر کرده‌اند. کافی است اطلاعات اولیه‌تان را در آن‌ها بگذارید، سوابق کاری‌تان را وارد کنید و یک فایل تمیز و منظم تحویل بگیرید (هرچند ممکن است لازم باشد کمی هم پول پرداخت کنید). در این مطلب بهترین رزومه سازها را در فضای وب معرفی می‌کنیم. فراموش نکنید که اغلب سایت‌های رزومه ساز آنلاین انگلیسی‌ زبان هستند و ممکن است کار با آن‌ها در ابتدا کمی سخت باشد.

رزومه ساز آنلاین resume-now

1. رزومه ساز آنلاین resume-now

این وب سایت، رسالت اصلی خودش را کمک به کارجویان برای تسهیل فرایند کاریابی می‌داند. افرادی که به دنبال استخدام در یک موقعیت شغلی خاص هستند، با ساختن رزومه در این وب‌سایت می‎توانند یک مزیت رقابتی داشته باشند و سریع‌تر و با احتمال بیشتری به شغل مورد علاقه‌شان برسند. رزومه ساز آنلاین RESUME-NOW بیش از شصت و چهار هزار قالب آماده رزومه دارد و می‌توانید مطمئن باشید که قالب مورد علاقه‌ خودتان را میان آن‌ها پیدا می‌کنید. بعد از این که پیدا کردید، با ابزارهای ویرایش و پیشنهادهایِ تخصصی خود وب سایت، اطلاعات‌تان را در آن وارد کنید. در نهایت فرمت مورد نظرتان را انتخاب و رزومه آماده و تمیزِ خودتان را دانلود کنید! اما کار در این جا تمام نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های متمایز این سایت رزومه ساز، امکان مشورت با متخصصان و ویراستاران حرفه‌ای است که هم می‌توانید برای مرور و ویرایش از نظرشان استفاده کنید و هم به صورت کلی ساختن رزومه‎ آنلاین خودتان را از ابتدا به آن‌ها بسپارید.

سایت رزومه ساز manatal

2. سایت رزومه ساز manatal

وب سایت manatal هم به نوعی یک رزومه ساز آنلاین محسوب می‌شود اما برای سوی دیگر ماجرا یعنی استخدام‌کنندگان، استعدادیابان و مدیران منابع انسانی. این وب سایت یک ATS یا سیستم ردیابِ متقاضی در اختیار منابع انسانی شرکت‎‌ها می‎گذارد تا جذب نیرو راحت‎تر شود. در این سیستم شما به راحتی به رزومه‌های افراد دسترسی دارید، می‌توانید آن‌ها را دسته‌بندی کنید و طبق اولویت به هر بخشی که می‌خواهید ایمیل کنید. علاوه بر این‌ها، اگر به دنبال ساختنِ یک برند جذاب کارفرمایی (employer brand) هستید و می‌خواهید سازمان‌تان را متفاوت معرفی کنید، می‌توانید روی این وب سایت رزومه ساز حساب کنید. manatal می‌تواند یک صفحه وب اختصاصی برایتان بسازد تا در آن در موردِ فرهنگ سازمانی، ارزش‌ها و نیروهای‌تان صحبت کنید و پنجره‌ای بسازید رو به فضای داخلی سازمان.

رزومه ساز آنلاین jobscan

3. رزومه ساز آنلاین Jobscan

یکی از بهترین رزومه سازها برای افرادی که تجربه چندانی ندارند و تازه وارد بازار کار شده‌اند. بهترین و اولین ویژگی این سایت رزومه ساز، تجربه کاربری آسان آن است و بیشتر کارجوها به سادگی متوجه می‌شوند که برای ساختن رزومه آنلاین در Jobscan، فرایند پیچیده و تخصصی پیش رو ندارند. علاوه بر این، سیستم این وب سایت کاملا سازگار با ATS است و حتی تمپلیت‌های این رزومه ساز آنلاین با در نظر گرفتن سیستم‌های مختلف ردیابی متقاضی طراحی شده‌اند تا بهترین و کارامدترین رزومه ممکن را برای خودتان بسازید. در این وب سایت رزومه ساز، صفحه به دو بخش تقسیم می‌شود. در یکی از آن‌ها اطلاعات‌تان را وارد کرده و در دومی، به صورت زنده ساخته شدن رزومه‌تان را می‌بینید و می‌توانید تصویر نهایی را مشاهده کنید. تمپلیت مورد علاقه‌ خودتان را انتخاب کنید و بقیه فرایند ساختن رزومه را به Jobscan  بسپارید.

رزومه ساز آنلاین cakeresume

4. رزومه ساز آنلاین CakeResume

ساختن رزومه آنلاین در کیک، به سادگی خوردن یک تکه کیک است! کافی است به ستون سمت راست این وب‌سایت مراجعه کرده و یکی از قالب‌های آماده را انتخاب کنید و بعد اطلاعات شخصی‌تان را جایگزینِ اطلاعات نمونه در آن کنید و یک خروجی PDF کاربردی بگیرید. یکی از ویژگی‌های متمایز این رزومه ساز آنلاین این است که می‌توانید در آن یک پروفایل عمومی بسازید و اطلاعات لینکدین خودتان را در آن وارد کنید و به استخدام‌کنندگان و کارفرمایان اجازه بدهید که با آمدن به داخل وب‌سایت کیک، خلاصه سوابق و فعالیت‌های‌تان را ببینند. در رزومه ساز آنلاین کیک می‌توانید یک رزومه رایگان بسازید و بعد، یکی از پلن‌های حرفه‌ای را بخرید (از 4.95 دلار تا 21.95 دلار در ماه).

سایت رزومه ساز Resume Genius

5. سایت رزومه ساز Resume Genius

یکی از ساده‌ترین و بهترین رزومه سازها با سیستمی که کمی با گزینه‌های قبلی این فهرست متفاوت است. اگر به دنبال کار باشید و وارد وب سایت Resume Genius شوید، این وب‌سایت از شما می‎خواهد یک سری سوال چندگزینه‎‌ای در مورد تخصص‌ها، تجربیات و تحصیلات خودتان جواب بدهید و بعد جاهای خالی را با تاریخ، موقعیت شغلی و دیگر جواب‌های ساده و کوتاه پر کنید. می‌توانید حتی بولِت پوینت‌های از پیش تعیین‌شده (Pre-Written Bullet Points) را وارد رزومه‎‌تان کنید تا خوب این سایت رزومه ساز با توجه به حوزه کاری‌تان، گزینه‌های مختلف پیش رویتان بگذارد. بعد از اتمام فرایند ساختن رزومه آنلاین، وارد صفحه پرداخت می‎شوید و می‌توانید یک پلن 14 روزه (1.95 دلار) یا یک ماهه را انتخاب کنید. البته اگر نخواهید برای داشتن رزومه‌تان پولی پرداخت کنید، این رزومه ساز آنلاین گزینه دانلود به صورت txt را هم در اختیارتان می‌گذارد.

رزومه ساز آنلاین indeed

6. رزومه ساز آنلاین indeed

شاید این وب سایت رزومه ساز به اندازه گزینه‌های قبلی این فهرست کاربری ساده‌ای نداشته باشد، اما یک گزینه خیلی جذاب در اختیار کاربرانش می‌گذارد: بعد از ساختن رزومه، می‌توانید آن را بر روی بستر سایت و با کارفرمایان به اشتراک بگذارید. هرچه بیشتر دیده شود، احتمال این که شغل مورد نظرتان را پیدا کنید بیشتر خواهد بود. این سایت رزومه ساز، یکی از سریع‌ترین و کاربردی‌‎ترین‌هاست و می‌تواند به صورت اتوماتیک فرمت رزومه شما را تغییر داده و بهینه کند. البته که خدماتش رایگان نیست و همان ابتدای ثبت‌نام، باید برای استفاده از آن و ساختن یک رزومه خوب، پول پرداخت کنید.

رزومه ساز آنلاین

رزومه‌ساز آنلاین
ساخت رزومه حرفه‌ای با استفاده از محتواساز هوشمند و ترجمه آنلاین رزومه
ساخت رزومه در 10 دقیقه
به خواندن مقالات ادامه دهید
لیست مقالات
آموزش ساخت رزومه فارسی در رزومه ساز
چگونه می‌توانیم وبسایت شخصی را به رزومه متصل کنیم؟
ترجمه رزومه با استفاده از رزومه ساز آنلاین
نمونه رزومه ساخته شده برای مهندس مکانیک نمونه رزومه ساخته شده برای دندانپزشک نمونه رزومه ساخته شده برای حسابدار نمونه رزومه ساخته شده برای عکاس

ساخت رزومه در 10 دقیقه